Jornades de Formació Quaresmals | Arxiprestat de Piera Capellades 16.02.18 | Notícies |

DILLUNS 26 DE FEBRER A  LES 21,30 A HOSTALETS DE PIEROLA

Mn Txema Cot (del bisbat de Terrassa) La Quaresma

DILLUNS 5 DE MARÇ A  LES 21,30 h A PIERA

Amparo García (delegació Mitjans de Comunicació del nostre bisbat) Església i mitjans de comunicació

DILLUNS 12 DE MARÇ A  LES 20,00 h A CAPELLADES

Mn Joan Peñafiel (vicari episcopal de la Vicaria del Llobregat) Església avui

20 h Eucaristia. A continuació sopar i xerrada

Ha mort Mn. Francesc Mestre | Exèquies dijous 08/02/18 16:30h PIERA 06.02.18 | Notícies |

Mn. Francesc Mestre i Saura | Prevere del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat (08 agost 1927 L’Hospitalet de Llobregat – 06 febrer 2018 Piera) Mossèn Francesc morí havent rebut els sagraments el dimarts 6 de febrer de 2018, després de l’hora de missa. Va nèixer el 8 d’agost de l’any 27 a l’Hospitalet, fill d’una bona família treballadora. Com la seva generació va patir d’infant la guerra. Va estudiar al Seminari de Barcelona i a Roma. Fins a l’últim alè ha agraït haver-se dedicat a les parròquies que li han aportat tant. Ha agraït amb consciència haver residit a FPR Sant Bonifaci, integrat en la vida parroquial. Ha agraït cada visita, cada mostra d’afecte i malgrat la feblesa física ha anat a la casa del Pare amb aquest somriure que el caracteritza. Ha finat el mateix dia que Mn. Ramon fa 25 anys d’ordenació, i un dia abans del 30 aniversari d’ordenació diaconal de Mn. Escolà. Al cel sigui i a la fi puguem retrobar-nos. Bon cel mossèn Francesc!

LA PARRÒQUIA ESTÀ DE DOL

Confiem en la promesa de la resurrecció del Crist. Alhora, amb l’esperança pasqual tan viva, com a signe de respecte, exterioritzem certs senyals de dol. Els agraïm i compartim amb tota la comunitat cristiana i qui s’hi vulgui afegir.

En signe de dol els dies de la mort, vetlla i enterrament del mossèn, els serveis habituals de la parròquia, excepte la missa, hem fet certa pausa. Les catequistes, els voluntaris, i altres col·lectius de la parròquia es varen desconvocar i així ho comunicaren. Gràcies per les mostres de suport i condol a la comunitat i als nebots, la seva família de sang.

DESCARREGAR ESQUELA

Si voleu deixar algun missatge de condol podeu escriure al correu info@parroquia.cat. Gràcies per la vostra oració i suport en aquests moments.

Gràcies mossèn i al cel sigui!

Mn. Ramon | 25 aniversari d’ordenació sacerdotal 03.02.18 | Notícies |

Diumenge 4 de febrer a les 18:00h varem celebrar les nostres parròquies la missa d’acció de gràcies pel 25 aniversari d’ordenació sacerdotal de Mn. Ramon Maria Bosch i Vendrell. Fou a l’Església parroquial de Santa Maria de Piera, on fa vint-i-cinc anys va rebre l’ordenació sacerdotal. En donem gràcies a Déu i el felicitem de tot cor!

En les properes hores actualitzarem el contingut de video i fotos. Però de moment teniu aquest avenç

I COMENÇÀ A VIURE ENTRE NOSALTRES! Bon Nadal! 23.12.17 | Notícies |

Les festes de Nadal a casa són molt agitades! Preparar les taules i les trobades familiars és preciós però porta feina. Una feina que la fem amb tot l’amor i esperit de servei. Especialment preparar la taula als més pobres, i fer centenars de cartes als reis, i preparar els juguets, bicicletes, lots de nadal i colònies… També preparem la preciosa taula de l’Eucaristia on ens trobarem per festejar que torna a viure entre nosaltres el Bon Jesuset! Felicitats a tothom i disfruteu els dies, els pessebres, les entaulades, les misses…

Recordeu uns temes d’aquests dies (Horaris misses; Concurs Pessebres…)

Tardor, temps de mirar-se endins 28.10.17 | Notícies |

La tardor és un temps en el que tota la natura tendeix a recollir-se en ella mateixa i prendre forces per a l’esperança de la primavera. Els cristians en l’esclat de la primavera celebrem la Pasqua, aprofitem també aquest temps natural de la tardor per anar fent feina de formigueta i preparar-nos pel Nadal i la Pasqua esperada.

Consulta l’agenda de catequesi de la teva parròquia

Consulta sobre el despatx parroquial i atenció personalitzada a la teva parròquia