Balanç de mig any de Rebost de Caritas Parroquial 18.06.09 | Ajuda fraterna, Notícies |

Ja fa una bona colla d’anys que està en marxa el Banc d’Aliments de Caritas Parroquial de Piera i Els Hostalets de Pierola. Davnt, però de la situació d’especial dificultat de moltes famílies veïnes nostres, el passat novembre es va fer una especial dinamització d’aquest servei: intensificant tant el provisionament, com la distribució dels aliments. Tot plegat es resumia en la campanya sota el nom de Rebost, que, d’una manera formal es va posar en marxa el 26 de novembre passat.

Ara, després de sis mesos de funcionament, creiem que és important donar balanç del fruit d’aquesta iniciativa, que continua i que cal seguir potenciant. Ha estat possible gràcies a l’estimació de moltes persones que han anat fent cada gest de donació, i que han anat obrint portes a l’obtenció d’aliments i d’altres productes: per davant de tot UN SINCER AGRAIMENT A TOTS I CADASCUN DELS ESTABLIMENTS I PERSONES PARTICULARS QUE ESTEU FENT POSSIBLE EL CAMÍ DEL REBOST.

Podeu descarregar en pdf. el resum de recollida del Rebost en aquests sis mesos.

També s’ha publicat un article sobre el Rebost al full Crit Solidari, numero 2, és el Butlletí de l’Equip de Pastoral Obrera del bisbat de Sant Feliu.

Descarrega el Butlletí Crit Solidari.

Des d’aquí volem animar tothom a continuar bastint aquest servei tant necessari per moltes famílies del nostre entorn.