Catequesi parroquial de preparació per la Primera Comunió 28.08.09 | Catequesi, Notícies |

Tal com es va anunciar en acabar el final de curs passat, la catequesi de preparació per la primera comunió ha estat revisada a nivell de tota la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, i s’ha estipulat que es dugui a terme durant el 3r i 4t curs de Primària, de manera que enguany. Els infants, però, que van fer el primer curs de catequesi l’any passat, continuaran el procés tal i com el van començar, fent la comunió aquest curs, a la primavera, i cursant la catequesi els dimecres a la tarda, tal com estava previst. En canvi els infants que s’han d’incorporar a la catequesi, la començaran tal com indica la nova normativa.

Clicant aquí podeu ampliar la informació rellegint la noticia publicada a final de curs i accedir al document de la normativa.

Per qualsevol aclariment o situació particular, podeu consultar al despatx parroquial.