Comença el nou curs amb alegries renovades! 20.09.14 | Notícies |

Gràcies a Déu les parròquies recomencem un nou curs i això és motiu d’alegria i agraïment. Aquest curs l’agraïment es també pels 10 anys de vida de la jove diòcesi de Sant Feliu de Llobregat: moltes felicitats bisbat de Sant Feliu i el nostre pastor diocesà, el bisbe Agustí Cortés i Soriano. Ens animem mútuament a acabar d’arrencar les activitats ordinàries de la comunitat cristiana, especialment els serveis on participeu o us sentiu més convidats. Podeu consultar horaris i dates de l’acció pastoral de les nostres parròquies a l’agenda del web parroquia.cat.

ESPAI DE PREGÀRIA

Us recordem que periòdicament, hi ha uns diumenges a la tarda que ens trobem a Santa Maria de Piera, a l’Església per a pregar. És molt bo dedicar moments a l’oració, la reflexió i el silenci, consulteu l’agenda parroquial i participeu-hi!

TROBADA DE FAMÍLIES

Ja fa uns anys que mantenim aquest punt de referència entre les famílies de les parròquies. Podeu mirar fotos i videos i consultar els dies programats aquest curs a l’agenda parroquial general i a la pestanya “TROBADA PARROQUIAL DE FAMÍLIES” que teniu a dalt a l’esquerra de la pantalla.

10 ANYS DEL NOSTRE BISBAT DE SANT FELIU (+info)