DINAR DE FI DE CURS DE LA PARRÒQUIA DE SANTA MARIA (28 DE JUNY) 17.06.09 | Notícies |

Aquest proper diumenge, 28 de juny, es celebrarà una ARROSSADA per celebrar el final de curs de totes les activitats parroquials, encara que algunes encara continuen la seva tasca. És obert a tothom, però caldrà adquirir els tiquets, o, al menys comunicar-ho, al despatx parroquial, fins al dia de Sant Joan (24 de juny), per tal de tenir uns dies per preparar-ho. El preu del dinar és de 10 euros.

Serà una bona ocasió per compartir, per conviure i celebrar el que ha suposat aquest curs de vida parroquial. Ajudem-nos a que tots els qui han intervingut en la vida de la parròquia, i els qui se’n senten amics, s’hi sentin convidats, tot comunicant-ho a qui creiem possible.