Festa de Nadal i Sagrada Familia 20.12.09 | Notícies |

Les parroquies que fem camí a Piera, Els Hostalets de Pierola i Vallbona d’Anoia, us desitgem unes molt joioses celebracions de Nadal, Any Nou i Reis, alhora que us convidem a participar i gaudir de les celebracions, actes festius, encontres i gestos que fan d’aquest dies un temps tan especial que ens transforma i esperona a viure d’una menra nova i regenerada la resta de l’any.

Aquestes son les celebracions i actes per aquests tres dies de Nadal a Sagrada Família que s’acosten. Podeu consultar-ho també al calendari parroquial.

•    Dijous, 24 de desembre, Missa del Gall:
o    a les 20’30 a la capella de la residència de Sant Bonifaci;
o    a les 22’00 a Ca n’Aguilera i Els Hostalets de Pierola;
o    a les 24’00, a Santa Maria de Piera i a Vallbona d’Anoia.

•    25 de desembre, Solemnitat de Nadal:
o    a les 10’00, a Ca n’Aguilera;
o    a les  11’15, a Piera i Vallbona d’Anoia
o    a les 12’30, als Hostalets de Pierola
o    a les 13’00, al Bedorc

o    Durant la tarda de Nadal l’església de Piera romandrà oberta i integrada dins el Pessebre Vivent de Piera, podent-se visitar l’església, els pessebres i escoltar-hi música en viu.

•    26 de desembre, Sant Esteve:
o    a les 19’00, a la capella de Sant Bonifaci (missa de vigília)
o    a les 20’00 als Hostalets de Pierola (missa de vigília)

•    27 de desembre, Sagrada Família
o    com tots els diumenges i festius

o    17’00: TROBADA DE FAMILIES: Coincidint aquest diumenge amb la celebració del dia de la Sagrada Família, es celebrarà una nova edició de la Trobada familiar. Aquesta vegada es farà a l’església parroquial de Santa Maria de Piera, i tindrà un to ludic i celebratiu, de participació entre pares i fills.

EL REBOST DE PIERA I ELS HOSTALETS DE PIEROLA, I VALLBONA SOLIDÀRIA: Durant tot aquest temps de Nadal el Rebost i Vallbona Solidària segueixen atenent les persones que acudeixen per rebre l’ajut dels lots d’aliments, per això també romanen disponibles els punts de recollida d’aliments a les esglésies i establiments adherits. Tinguem-ho present per seguir aportant allò que estigui al nostre abast. També es poden fer aportacions en forma de diner a través de les Caritas Parroquials.