FESTES DEL SANT CRIST DE PIERA (25 al 29 d’abril) 16.04.10 | Notícies |

TRÍDUUM DEL SANT CRIST
* Diumenge, 25 d’abril: Missa a les 11’15. En acabar la missa hi haurà una pregària i el cant de l’Himne del Sant Crist a la capella del Sant Crist. Després es farà la veneració de la imatge.
* Dilluns, 26 d’abril:
* A les 20’00, missa a l’església parroquial (no hi haurà missa a la capella de Sant Bonifaci)
* A les 20’30 Pregària per tots els barris i llars del poble de Piera i imposició de les llaçades commemoratives als estendarts.
* Dimarts, 27 d’abril: Solemnitat de la Mare de Déu de Montserrat, patrona principal de Catalunya. A les 20’00, missa a l’església parroquial. En acabar en venerarà la imatge de la Mare de Déu de Montserrat i es repartirà el boix beneït a Montserrat.

VOT DE POBLE DEL SANT CRIST DE PIERA, 28 D’ABRIL
* A les 8’00 i a les 9’00, missa a la capella del Sant Crist
* De 10’00 a 11’00, ofrena floral i de plantes al Sant Crist.
* A les 11’15: Ofici Solemne. Enguany predicarà Mn. Carles Muñiz, ben conegut de la nostra parròquia i, actualment, Delegat de Pastoral de Joventut de la nostra Diòcesi. Intervindrà el Cor Parroquial de Santa Maria, que interpretarà la Missa del Sant Crist, del mestre Josep Mata.
* Al final de l’Ofici es renovarà el Vot de Poble, es cantarà l’Himne del Sant Crist i es venerarà la Sagrada Imatge.

EUCARISTIA EN SUFRAGI PELS DIFUNTS DEL NOSTRE POBLE
Dijous, 29 d’abril a les 20’00, a la capella de la residència de Sant Bonifaci.

NB: Els dies 24, 25 i 28 d’abril, l’església i la capella del Sant Crist estarà oberta de 9’00 a 14’00 i de 16’00 a 21’00. Els altres dies del Tríduum, mitja hora abans dels actes.

CLICA PER CONEIXER TOTES LES PROPOSTES I ACTES DE LES FIRES I FESTES DEL SANT CRIST DE PIERA