Grup parroquial de música Els Pedaços/ Local Combo 01.10.08 | Grup de musica Els Pedaços |

Neixia l’any 1996, a iniciativa d’una colla de joves a qui havia picat el sa verí de l’animació infantil de carrer. Amb una primera actuació a la casa de colònies de Penyafort, al mes de juliol, i l’estrena a Piera al camp de futbol al mes d’agost, en una jornada de Mans Unides, començaven les primeres passes d’aquest grup parroquial de música. Des d’allà fins ara, una dotzena d’anys amb el pas de moltes persones, i amb molts canvis amb els estils i les acticitats dutes a terme… moltes d’elles podriem dir-ne a la carta. El grup ha fet animació de carrer, cercavila, concerts de teatre i de plaça, ha passat pel jazz, el gospel, les versions i el folk, moment en que es troba en l’actualitat.

Pots veure el grup i alguns moments de la seva vida, a l’arxiu fotogràfic.

VEURE L’ALBUM DE FOTOS DE PEDAÇOS(LOCAL COMBO