Inici de la catequesi de preparació per la comunió 20.09.10 | Notícies |

INSCRIPCIONS: Al despatx parroquial…

A Piera, Bedorc i ca n’Aguilera: C/ Sant Cristòfol, 30, els dilluns de 17’30 a 19’30.

Als Hostalets de Pierola: C/ Església, 18, els dijous de 18’00 a 19’00

A  Vallbona d’Anoia i Cabrera d’Anoia:

•    Inici de curs de la catequesi: serà, si Déu vol, el proper 5 d’octubre (dimarts) de 17’30 a 18’30. A partir de les 17’00 ja estarà oberta la pista perquè hi puguin accedir, disposant d’aquesta estona per berenar, jugar i esbargir-se.

•    Per tal de poder-nos posar al dia de les diverses informacions de la catequesi, els pares i mares ens trobarem el dijous, 14 d’octubre, a les 21’00, a la rectoria. Es molt important poder comptar amb la vostra presència aquest dia de cara a compartir tots una mateixa informació. Si us és necessari podreu usar de parquing la pista de la rectoria.

•    Missa d’infants: a partir del diumenge 24 d’octubre, s’ofereix la missa d’infants a les 11’15 a l’església parroquial… durant la primera part de la missa, els nens i nenes estan a part amb uns monitors que els hi adapten les lectures, i acaben la missa amb els pares i altres adults dins l’església.