Inscripcions per a l’inici de curs: CATEQUESI I ROMERIA ARXIPRESTAL A MONTSERRAT 16.09.11 | Arxiprestat, Notícies |

El començament de curs ens porta a dos accions ben intenses i arrelades a la nostra vida parroquial: l’inici de la catequesi de comunió, darrera la qual arrenquen totes les activitats pastorals, i la Romeria a Monsterrat com a ofrena del nou curs a Santa Maria.

CATEQUESI DE PREPARACIÓ PER LA COMUNIÓ

Ja està en marxa la inscripció dels infants que han de començar enguany el seu itinerari catequètic de preparació per la comunió: son els infants que ara han començat el 3r. curs de primària a l’escola.

Per tal d’inscriure’ls podeu adreçar-vos al despatx de cada parròquia durant tot aquest mes de setembre:

* Dilluns de 17’30 a 19’30 a Piera (C/ Sant Cristòfol, 30)

* Dimarts de 18’00 a 19’00 a Vallbona d’Anoia (Pça. Església, 1)

* Dijous de 18’00 a 19’00 als Hostalets de Pierola (C/ Església, 18)

La catequesi començarà la primera setmana d’octubre.

Podeu seguir la informació més detallada a través del BLOC DE CATEQUESI al qual podeu accedir a través de l’enllaç que teniu a la part superior esquerra d’aquesta pantalla.

ROMERIA ARXIPRESTAL A MONTSERRAT

Com cada any hi som convidats el tercer cap de setmana d’octubre, enguany DIUMENGE, 16 D’OCTUBRE.

El programa de la Romeria serà:

* a les 6: sortida a peu des de La Cantina.

* entre les 8 i 8’30 sortida de l’autocar des de les diverses parròquies (ja es concretarà al moment de la inscripció)

* a les 11’00 Missa conventual al monestir de Montserrat

* en acabar recepció del P. Abat a la basílica del monestir.

* a les 14’30 dinar de Germanor al Restaurant del revolt del Vent.

* a les 17’00, comiat de la Mare de Déu a l’altar major de la basílica.

* a les 18’00 retorn en autocar cap als pobles.

Per la inscripció podeu adreçar-vos al despatx parroquial. El preu de la Romeria (tot inclòs) és de 35€ pels adults i 30€ pels infants fins a 6 de primària.