Jornades de Formació (dilluns 13, 20 i 27 d’octubre) 07.10.08 | Notícies |

La programació d’enguany és la següent:

* 13 d’octubre, a les 21’30, a la sala d’actes de l’Escola dela Divina Pastora de Capellades. “Parlar de l’Església avui”, a càrrec del Sr. Jaume Galobart, Delegat de Catecumenat d’Adults de la Diòcesi de Terrassa. Presentar l’església en el nostre temps on és llegida des d’angles tan diversos, i amb ressons tant amplis com les experiències personals de cadascú. Actualitzar el nostre llenguatge sobre l’església i la nostra experiència comunitària.

* 20 d’octubre, a les 21’30, a l’església parroquial de Sant Pere dels Hostalets de Pierola. “La fe en el dia a dia, gestos i devocions cristianes”. A càrrec de Mn. Ramon M Bosch, mossen de l’arxiprestat. Redescobrir la profunditat de molts dels gestos i accions devocionals que s’han anat incorporant en la vida quotidiana i que construeixen els posit de la religiositat popular.

* 27 d’octubre, a les 21’30, a la rectoria de Piera. “L’Església i els sagraments”, a càrrec de Mn. Xavier Aymerich, Delegat de Litúrgia de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Un contingut que entronca amb l’objectiu diocesà d’enguany a l’entorn de la dimensió sacramental de l’Església.

Disculpeu que durant una colla de dies ha estat penjada aquesta informació amb l’ordre de les conferències errat.