Jubileu diaconal de Mn. Francesc Xavier Escolà 10.02.13 | Arxiprestat, Celebrar, Coses de casa, Notícies |

10/02/13. PIERA. Mn. Escolà celebra 25 anys de diaca. El diumenge 10 de febrer a les 5 de la tarda es va omplir l’església de Santa Maria de Piera per acompanyar Mn. Francesc Xavier Escolà en la celebració de l’eucaristia en acció de gràcies pels 25 anys de servei des del diaconat.

L’eucaristia va ser presidida pel bisbe Agustí Cortés acompanyat de tot el Consell de govern i un nombrós grup de preveres i diaques. Entre el poble fidel, a més de la seva esposa, filles i família, els feligresos i mossèns de l’arxiprestat de PIERA-CAPELLADES on exerceix el seu ministeri actualment. També una representació de la cúria diocesana, on des de la creació de la diòcesi fa el servei d’ecònom amb molta disponibilitat i eficàcia. La celebració de l’eucaristia ha acabat en un senzill refrigeri a la mateixa parròquia, on molta gent s’ha pogut acostar a felicitar-lo personalment.

Mn. Francesc Xavier Escolà va ser ordenat el 7 de febrer de 1988 en aquesta mateixa exglésia parroquial de mans del Card. Narcís Jubany, arquebisbe de Barcelona.

Gràcies pel teu ministeri, que el Senyor et beneeixi en el 25è jubileu de l’ordenació diaconal, a tu i a la teva família!

25 aniversari d'ordenació diaconal