La parròquia es mou! 09.11.14 | Notícies |

Us recordem alguns dels propers esdeveniments parroquials:

El proper diumenge 16 de novembre hi ha la nova Trobada Parroquial de Famílies, aquest cop a Piera. La Trobada comença a partir de les 10 del matí a l’església parroquial de Santa Maria de Piera, i acaba amb un documental de sobretaula havent dinat a la Rectoria de la Moreneta. Esperem retrobar-t’hi!

També els propers dilluns 19, 17 i 24 de novembre tenim la nova sèrie de Jornades de Formació de l’Arxiprestat Piera-Capellades. Recordem-nos que és important estar al dia i formar-nos com a cristians i com a Església. Enguany, la proposta és la missió de l’Església, l’atenció a les presons i el 10è aniversari del nostre bisbat. Ens hi acompanyaran ponents qualificats en els temes i sobretot bons amics i molt estimats. No us deixeu perdre la possibilitat sempre enriquidora d’aprendre dels altres com a comunitat cristiana i estar al dia de l’actualitat de l’Església diocesana de Sant Feliu.

diumenge 16 novembre. Trobada Parroquial de Famílies

* 10’00 acollida a l’església de Santa Maria de Piera

* 11’00 celebració de l’Eucaristia.

En acabar activitat lúdica de pares i fills

* 14’30 Dinar de germanor a la Rectoria de Piera (cadascú se’l porta)

* 16’00: Activitat de formació

* 17’30 Comiat

10-17-24 novembre. Jornades de Formació

* DILLUNS, 10 DE NOVEMBRE: A les 21’30 a la rectoria de Capellades. | “Esglesia i missió”. A càrreg de Mn. Josep Maria Pujol, rector de Santa Marigarida de Montbui, i missioner.

* DILLUNS, 17 DE NOVEMBRE: a les 21’30, a l’església de Sant Pere dels Hostalets de Pierola. | “Pastoral a la presó”.- Mn. Miquel Angel Jiménez, diaca a Molins de Rei i coordinador de la pastoral a la presó de Brians 1.

* DILLUNS, 24 DE NOVEMBRE: a les 21’30, a la rectoria de Piera. | Amb motiu del 10 aniversari de Bisbat de Sant Feliu”. Mn. Joan Pere Pulido, Secretari Canceller del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat.

_________________________________________
Aplicació mobil de parroquia.cat en proves!
Pots descarregar l'arxiu (no segur...)
per Android o Windows (AND - WIN)
i ens expliques com et funciona
(jordi@parroquia.cat). Gràcies!