Ha mort Mn. Francesc Mestre | Exèquies dijous 08/02/18 16:30h PIERA 06.02.18 | Notícies |

Mn. Francesc Mestre i Saura | Prevere del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat (08 agost 1927 L’Hospitalet de Llobregat – 06 febrer 2018 Piera) Mossèn Francesc morí havent rebut els sagraments el dimarts 6 de febrer de 2018, després de l’hora de missa. Va nèixer el 8 d’agost de l’any 27 a l’Hospitalet, fill d’una bona família treballadora. Com la seva generació va patir d’infant la guerra. Va estudiar al Seminari de Barcelona i a Roma. Fins a l’últim alè ha agraït haver-se dedicat a les parròquies que li han aportat tant. Ha agraït amb consciència haver residit a FPR Sant Bonifaci, integrat en la vida parroquial. Ha agraït cada visita, cada mostra d’afecte i malgrat la feblesa física ha anat a la casa del Pare amb aquest somriure que el caracteritza. Ha finat el mateix dia que Mn. Ramon fa 25 anys d’ordenació, i un dia abans del 30 aniversari d’ordenació diaconal de Mn. Escolà. Al cel sigui i a la fi puguem retrobar-nos. Bon cel mossèn Francesc!

LA PARRÒQUIA ESTÀ DE DOL

Confiem en la promesa de la resurrecció del Crist. Alhora, amb l’esperança pasqual tan viva, com a signe de respecte, exterioritzem certs senyals de dol. Els agraïm i compartim amb tota la comunitat cristiana i qui s’hi vulgui afegir.

En signe de dol els dies de la mort, vetlla i enterrament del mossèn, els serveis habituals de la parròquia, excepte la missa, hem fet certa pausa. Les catequistes, els voluntaris, i altres col·lectius de la parròquia es varen desconvocar i així ho comunicaren. Gràcies per les mostres de suport i condol a la comunitat i als nebots, la seva família de sang.

DESCARREGAR ESQUELA

Si voleu deixar algun missatge de condol podeu escriure al correu info@parroquia.cat. Gràcies per la vostra oració i suport en aquests moments.

Gràcies mossèn i al cel sigui!