Notícies de casa 05.12.13 | Notícies |

LA LLUITA SEGUEIX…

Hem participat al Gran Recapte del Banc dels Aliments. La recollida ha estat de 10.000 kgs. Aquesta dada correspòn a allò recollit pels 180 voluntaris i els tres centres que ens van assignar. Moltes gràcies a tots per participar en aquesta campanya a nivell català! No ens adormim, però, perquè a nivell local tenim la Marató de Piera Televisió solidaria amb el Rebost i un munt d’iniciatives que es sumen a omplir el rebost aquestes festes (web PTV). Com va recordar la responsable de premsa del Banc dels Aliments, “l’èxit és per la suma de les petites aportacions particulars.”

TROBADA PARROQUIAL DE FAMÍLIES

El proper 27 de desembre ens trobarem per a preparar els Pastorets de la parròquia que es representaràn el dia 29. Trobareu més informació a l’espai web de la Trobada Parroquial de Famílies

PRIMERA COMUNIÓ

Com vam comunicar a la reunió de pares, us podeu inscriure el dia que us vagi més bé per a celebrar la primera comunió. El despatx parroquial és el dilluns de 5 a 8 de la tarda, o bé ens podeu consultar el mateix dia de catequesi.

Molt bon nadal a tots!