Nou diaca al servei del Poble de Déu: Pere Pujol i Pons | 23mç14 26.03.14 | Notícies |

El passat 23 de març de 2014 ha rebut l’ordenació diaconal mossèn Pere Pujol i Pons, marit de la Montse Amenós i pare de la Miriam, l’Anna i la Sara. De moment ens ha arribat la aquesta foto a la Sagristia de la Catedral i mantenim el video del testimoni dels ordes menors el 2011. Tota la comunitat cristiana de les nostres parròquies ens n’alegrem i us felicitem en aquest nou ministeri. Felicitats família Pujol i Amenós!

Ordenació d'en Pere Pujol, diaca en servei pastoral a les parròquies de parroquia.cat

Fotografia: Samuel Gutiérrez

El diaca Pere Pujol, passa a formar part com a diaca de l’equip pastoral, tot i que actualment ja col·labora en les celebracions a les nostres parròquies, forma part de l’equip responsable de la Trobada Parroquial de Famílies i està a l’equip de Pastoral Obrera del nostre bisbat.