PER INFORMACIÓ PARROQUIAL DURANT EL PROCES DE CONFINAMENT DEL COVID19 03.04.20 | Notícies |

Per qualsevol consulta, petició o qüestio que necessiteu tractar, així com per tenir qualsevol diàleg personal amb els mossens, no dubteu a posar-vos en contacte a través dels mitjans següents.

Telèfon o WhatsApp: 618938382

Correu electrònic: info@parroquia.cat

Igualment si desitgeu rebre les comunicacions períodiques que fa la parròquia, així com rebre les informacions del Full Parroquial o materials per les celebracions, podeu adreçar-vos al mateixos mitjans per demanar-ho ja sigui per WhatsApp i per correu electrònic.

Tot i que el culte a l’església està prohibit pel decret de confinament, els difunts poden ser acompmanyats amb un respons al cementiri mateix, sense detriment del s pocs familiars que el poden acompanyar (segons comunicat del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya de 01/14/2020). Els mossens d’aquestes parròquies seguim al vostre costat i a plena disposició.

Es manté també obert el servei de lliurament d’aliments a les famílies a través de Caritas.