SANT CRIST 2014 25.04.14 | Notícies |

Novament el 28 d’abril renovarem el Vot de poble en el marc de la Missa Solemne del Sant Crist de Piera, la celebració és a les 11 del matí a l’església. La vila de Piera celebra la festa i la fira del Sant Crist aquests dies, podeu consultar tots els actes i celebracions al web de l’ajuntament.El dilluns 28 d’abril a les 11 es celebra l’Ofici del Sant Crist a la parròquia de Santa Maria de Piera. Recordem que davant la Rectoria hi trobareu la “PARADETA DE CARITAS”, un estand amb artesania elaborada per membres de les nostres parròquies i el benefici destinat a Caritas parroquial.

DILLUNS 28abril

8:00h.  Missa primera de matí a la Capella del Sant Crist

9:00h.  Missa segona de matí a la Capella del Sant Crist

10:00h. Ofrena floral al Sant Crist

11:00h. Ofici Solemne a l’altar major de Santa Maria

L’Ofici serà presidit per Mn. Jaume Berdoy, Vicari General del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat i cantat pel Cor Parroquial de Piera. Es procedirà novament a la renovació del Vot de Poble i finalitzarà amb el cant de l’himne del Sant Crist i estimant la santa imatge.

DIMARTS 29abril

20:00h.  Missa pels difunts del nostre poble (Capella de Sant Bonifaci)