VISITA PASTORAL: Resum de la Missa Estacional i Assemblea a Sant Pere dels Hostalets de Pierola (7 de febrer de 2010) 14.02.10 | Notícies, Visita Pastoral |

El passat 7 de febrer es va celebrar la Missa estacional i a continuació la corresponent Assemblea a la parròquia de Sant Pere dels Hostalets de Pierola, en el marc de la Visita Pastoral que el bisbe de Sant de Feliu de Llobregat, Mons. Agustí Cortés està realitzant a l’Arxiprestat de Piera- Capellades. La celebració cloia les diferents visites que el bisbe ha realitzat durant aquests dies a diferen realitats vinculades a la parròquia i poble dels Hostalets de Pierola.

El 30 de gener es feia present a la catequesi parroquial, i celebrava l’Eucaristia de vigília, amb la participació denfants de la catequesi. Durant la setmana anterior a la Missa Estacional, el bisbe visitava la casa d’espiritualitat de Can Soteras, i saludava al Batlle dels Hostalets de Pierola, Sr. Jordi Calpe. Al vespre es clouria la visita a la parròquia amb la reunió amb el Consell Pastoral Parroquial.

Clica per escoltar la Missa Estacional a Sant Pere dels Hostalets de Pierola.

Clica per escoltar la salutació de Mn. Ramon M Bosch i la primera Al.locució de Mons. Agustí Cortés, en l’Assemblea Parroquial.

Accés directe a l’àlbum de  fotos de la Visita Pastoral.