Equip Arxiprestal de Pastoral d’adolescents i Joves

Fa una colla d’anys ens reunim mensualment un equip arxiprestal que estem o haviem estat acompanyant joven i adolescents a la parròquia. Ja fa anys que no hi ha grups de joves, però seguim reunint-nos, reflexionant i intentant recomençar sempre de nou. Ens mou l’amor a l’Església, Déu i l’Evangeli i no l ‘èxit.

Tornar a d’alt

Confirmació

La confirmació és una etapa de la catequesi adreçada a oferir aquest sagrament als joves, i, alhora, oferir un espai on es reflexioni sobre la persona, sobre la fe viscuda en el propi moment personal, i, sobre totes aquelles qüestions que afecten al jove en el moment d’avui, a la llum de la fe. És també un moment per aprofundir el sentit eclesial del ser cristià, alhora que s’obre el ventall a participar en diversos serveis al si de la parròquia i en diferents voluntariats.

Abraça un moment en que hom es fa moltes preguntes i alhora pren moltes decisions; és per això una bona eina personal el tenir un grup on compartir a fons, on poder valorar les coses d’una forma oberta i sincera, contrastant les pròpies descobertes personals amb altres companys i juntament amb un animador més adult.

Quí pot confirmar-se?

Tots els joves a partir de 3er. d’ESO o equivalents, que ho desitgin. També poden accedir a la confirmació totes les persones adultes que no hagin rebut aquest sagrament; en aquest cas el procés és més personalitzat i adequat al moment de cadascú.

Cóm m’hi puc inscriure?

Sols cal adreçar-se a la rectoria el dia de despatx,  o per telèfon…  si ho prefereixes pot enviar un correu electrònic a l’adreça que indica aquesta web: info@parroquia.cat

Tornar a d’alt

Espai de Pregària